الحلقه السابعة عشر من رواية
#احببت_مجرما
بقلم ندي رمضان
............................................
نبدا
وقفنا لما فارس شاف حاجه
فارس وهو نازل شاف واحده واقفه في البلكونه قرب علشان يشوف وشها لقاها يارا.
فارس:مش معقول يارا ايه الي جابها هنا انا لازم انقل ناريمان من هنا في اسرع وقت
ونزل
اما عند ناريمان كانت حاسه بملل
.فقررت تطلع البلكونه
وطلعت لقت نادر قصادها
نادر:اهلا احنا الساكنين الجداد
ناريمان:تشرفنا بيك
نادر:انا اسف بس. المدام تعبانه معرفناش نيجي نعرفكوا بينا.
ناريمان:مفيش مشكله حصل خير
نادرانا نادر مدير شركة ***
ناريمان:وانا ناريمان ابقي س ابقي حرم استاذ فارس
نادر:اهلا بيكي
ناريمان:بس مش غريبه صاحب شركة عالميه زيك جاي هنا
نادر: لا بس باخد ريست من الحياه
ناريمان:عندك حق حياه الاعمال مليانه وتزهق
نادر:حضرتك بتتكلمي كانك سيده اعمال وعايشه كدا
ناريمان:لا بس اكيد بيبقي عليهم مسؤليات
وناريمان سمعت حد بيخبط
ناريمان:طيب بعد ازنك
نادر :اتفضلي
وجيه صوت من جوا بعد ما ناريمان مشيت.
يارا :نادر
نادر:نعم
يارا:انت كنت بتكلم مين
نادر:دي واحده جارتنا هنا
يارا:صوتها مش غريب عليا
نادر:اكيد بيتهيالك يالا ننام
اما عند امجد
كان في مكان سري في الفيلا
امجد:اسمعوني يا رجاله احمد وفارس واسامه السبب في حبستنا دي هنا
شخص :اؤمر يا كبير
امجد:تجبهملي بس عايشين
شخص:تحت امرك يا باشا
وعند فارس وصحابه
احمد:امجد في اوضه تحت الارض في الفيلا
فارس:اتاكدت
حسام:عيب عليك داانا مركبده كاميرا في بيته وشوفت حته في المطبخ بتطلع وتنزل
فارس :طب اعملوا حسابكوا هنهجم عليهم الاسبوع الجاي علي ما السلاح يوصل
احمد:ماشي بس انت قلقان ليه
حسام:ايوا شكلك مرهق
فارس:يارا ونادر جم سكنوا في الشقه الي قصادنا
احمد:طب كدا ممكن يتعرفوا علي ناريمان
حسام:مفيش غير حل واحد
فارس:الي هو
حسام :ان كارما تظهر
أحمد :ازاي واحنا عارفبن انها اتقتلت
حسام:ناريمان تعيش مكان كارما
فارس:لا كدا ريسك كبير بحياة ناريمان
حسام:لا لازم تظهر للناس علي انها كارما مينفعش تفضل مخبيها اكتر من كدا شكوك الناس زادت
فارس :طب سيبني افكر
احمد:وفكر بهدء وانت هتعمل الصح
فارس:انشاء الله
عوده الي ناريمان
فارس:فهمتي
ناريمان : لا طبعا انا ازاي هعيش كاكارما وانا اصلا مشوفتهاش معرفش اي حاجه عن حياتها
فارس:حسام هيعرفنا كل حاجه
ناريمان:انا خايفه
فارس :متخافيش دا احسن حل
ناريمان :طيب هروح امتي
فارس:كمان اسبوع
ناريمان :انت متاكداني كدا هبقي في امان
فارس:متقلقيش
اما عند يارا ونادر
يارا مكنتش عارفه تنام لانها بتفكر في الصوت الي سمعته
ونادر مكنش عارف،ينام من التفكير في يارا
وصحيوا
نادر:رايحه فين
يارا:مفيش بس م جايلي نوم
نادر:طب انا هخرج في البلكونه
وخرج ولقي نبيله واخته بيتخانقوا وسمع. الكلام
نبيله:مش قولتلك بيحبني اهو جالي ونسي ناريمان
ليلي: بس خالي بالك بقا
نبيله:متقلقيش فارس بقا يجبني
ليلي :يارب وميطلعش بيضحك عليكي
والحلقه انتهت
#احببت_مجرما
#بقلمي_ندي_رمضان
.......................................
#احببت_مجرما
بقلم ندي رمضان
............................................
نبدا
وقفنا لما فارس شاف حاجه
فارس وهو نازل شاف واحده واقفه في البلكونه قرب علشان يشوف وشها لقاها يارا.
فارس:مش معقول يارا ايه الي جابها هنا انا لازم انقل ناريمان من هنا في اسرع وقت
ونزل
اما عند ناريمان كانت حاسه بملل
.فقررت تطلع البلكونه
وطلعت لقت نادر قصادها
نادر:اهلا احنا الساكنين الجداد
ناريمان:تشرفنا بيك
نادر:انا اسف بس. المدام تعبانه معرفناش نيجي نعرفكوا بينا.
ناريمان:مفيش مشكله حصل خير
نادرانا نادر مدير شركة ***
ناريمان:وانا ناريمان ابقي س ابقي حرم استاذ فارس
نادر:اهلا بيكي
ناريمان:بس مش غريبه صاحب شركة عالميه زيك جاي هنا
نادر: لا بس باخد ريست من الحياه
ناريمان:عندك حق حياه الاعمال مليانه وتزهق
نادر:حضرتك بتتكلمي كانك سيده اعمال وعايشه كدا
ناريمان:لا بس اكيد بيبقي عليهم مسؤليات
وناريمان سمعت حد بيخبط
ناريمان:طيب بعد ازنك
نادر :اتفضلي
وجيه صوت من جوا بعد ما ناريمان مشيت.
يارا :نادر
نادر:نعم
يارا:انت كنت بتكلم مين
نادر:دي واحده جارتنا هنا
يارا:صوتها مش غريب عليا
نادر:اكيد بيتهيالك يالا ننام
اما عند امجد
كان في مكان سري في الفيلا
امجد:اسمعوني يا رجاله احمد وفارس واسامه السبب في حبستنا دي هنا
شخص :اؤمر يا كبير
امجد:تجبهملي بس عايشين
شخص:تحت امرك يا باشا
وعند فارس وصحابه
احمد:امجد في اوضه تحت الارض في الفيلا
فارس:اتاكدت
حسام:عيب عليك داانا مركبده كاميرا في بيته وشوفت حته في المطبخ بتطلع وتنزل
فارس :طب اعملوا حسابكوا هنهجم عليهم الاسبوع الجاي علي ما السلاح يوصل
احمد:ماشي بس انت قلقان ليه
حسام:ايوا شكلك مرهق
فارس:يارا ونادر جم سكنوا في الشقه الي قصادنا
احمد:طب كدا ممكن يتعرفوا علي ناريمان
حسام:مفيش غير حل واحد
فارس:الي هو
حسام :ان كارما تظهر
أحمد :ازاي واحنا عارفبن انها اتقتلت
حسام:ناريمان تعيش مكان كارما
فارس:لا كدا ريسك كبير بحياة ناريمان
حسام:لا لازم تظهر للناس علي انها كارما مينفعش تفضل مخبيها اكتر من كدا شكوك الناس زادت
فارس :طب سيبني افكر
احمد:وفكر بهدء وانت هتعمل الصح
فارس:انشاء الله
عوده الي ناريمان
فارس:فهمتي
ناريمان : لا طبعا انا ازاي هعيش كاكارما وانا اصلا مشوفتهاش معرفش اي حاجه عن حياتها
فارس:حسام هيعرفنا كل حاجه
ناريمان:انا خايفه
فارس :متخافيش دا احسن حل
ناريمان :طيب هروح امتي
فارس:كمان اسبوع
ناريمان :انت متاكداني كدا هبقي في امان
فارس:متقلقيش
اما عند يارا ونادر
يارا مكنتش عارفه تنام لانها بتفكر في الصوت الي سمعته
ونادر مكنش عارف،ينام من التفكير في يارا
وصحيوا
نادر:رايحه فين
يارا:مفيش بس م جايلي نوم
نادر:طب انا هخرج في البلكونه
وخرج ولقي نبيله واخته بيتخانقوا وسمع. الكلام
نبيله:مش قولتلك بيحبني اهو جالي ونسي ناريمان
ليلي: بس خالي بالك بقا
نبيله:متقلقيش فارس بقا يجبني
ليلي :يارب وميطلعش بيضحك عليكي
والحلقه انتهت
#احببت_مجرما
#بقلمي_ندي_رمضان
.......................................
تعليقات
إرسال تعليق