الحلقة التاسعة من رواية
#احببت_مجرما
بقلم ندي رمضان
.............................
نبدا
عند يارا في باريس في شركة نادر
يارا:استاذ نادر عاوزه امضتك علي
نادر بعصبية :اطلعي برا
يارا:ايه
نادر بزعيق : اطلعي انتى برا دلوقت علشان متطلعش عصبيتي عليكي
يارا طلعت وقَعَدت علي مكتبها وفي عنيها دموع
نادر طلع ورآها
نادر:يارا انا أسف
يارا :
نادر:خلاص بقا أسف
يارا:اسف علي ايه حضرتك مديرى و
نادر:بحبك
يارا:لو سمحت انا همشي دلوقت علشان تعبانه شويه
نادر :يارا يارا بوصيلي هنا
يارا:عاوز ايه
نادر:اسف بقا والله كنت متعصب وفيه مشكلة كبيره جايه للشركة
يارا:مشكلة ايه
نادر:انا بقالى هنا ٥ سنين ولسه ماخدتش الجنسيه وهما بيهددونى بالغاء الإقامة لو مسمعتش كلامهم عاوزينى اخالف ضميرى المعنى الي طول عمرى ماشي بيه
يارا:طيب انشاء الله هتتحل
نادر:ها لسه زعلانه
يارا: مش اووى
نادر:طيب انا عازمك علي العشاء
يارا: اووك ممكن امشي دلوقت
نادر: استنى هخلص حاجه واوصلك
---------------------------------------
عند فارس وناريمان
فارس:والله البيت بقا منور وانتي فيه
ناريمان:انا زعلانه منك
فارس:ليه
ناريمان:مقولتليش ليه يارا في خطر من امجد
فارس من جواه: نفسي اقولك الحقيقه بس للأسف عارف انك هتزعلي
ناريمان:فارس رد عليا
فارس:علشان يعني هي اختك
ناريمان:برضوا مش فاهمه
فارس:ماشي يا عسليه بكرا تكبري وتفهمى
ناريمان:علفكره انا كبيره بس انت كلامك مش مفهوم
فارس:اووك خلاص متزعليش
ناريمان:خلاص مش زعلانه
فارس:طب ممكن اطلب منك طلب
ناريمان:ايه دا انت محترم ايه الوش الغريب دا
فارس:انامحدش يتوقعني
ناريمان:طيب انا عاوزه انام
فارس:تعالي
ودخلها اوضه واسعة وألوانها جذابه
ناريمان:واوووووو حلوه اووى
فارس:تعرفي انتى اول ست تدخل البيت دا
ناريمان:ليه معندكش اخوات ولا ما ما
فارس:لا انا ابن وحيد وماما متوفيه من زمان وجبت الشقة دى وحبيت انها تكون بأوضة واحدة علشان كنت عايش لوحدي
ناريمان:طيب احنا دلوقت بقينا اتنين هنقعد ازاي
فارس:انتى مراتى يعنى مش حرام تنامى هنا معايا
ناريمان: متفقناش علي كدا انت هتعتبرنى زي اختك
فارس:اختى
ناريمان:اه
فارس:هو انا متجوزك يا عسليه علشان تقوليلي اختى
ناريمان:بص انت هتنام برا
فارس:وأهون عليكى دا ضهري ينكسر
ناريمان:بص انا هنام هنا علي السرير وانت شوف بقا تنام فين
وراحت قعدت علي السرير
ناريمان: هو انا هنام بلبسي دا
فارس:هنزل بكرا اجبلك لبس
ناريمان :وانهارده
فارس:اختارى اى قميص من بتوعي البسيه انهارده
ناريمان :اووك اطلع بقا برا علشان أغير
فارس:اووك حكم القوى بقا
ناريمان:طب يالا اتفضل
فارس: ماشي
---------------------------------------
عند امجد
امجد: ها عرفت حاجه عن يارا
الشخص:اه سافرت باريس
امجد:اووك احجزلي بكرا اول طياره علي باريس
الشخص: اومرك بس انا بقول تستنى شويه لحد ما نعرف هى فين بالظبط
امجد:انا هنزل بنفسي وأدور عليها في باريس
الشخص:زي ما تحب يا باشا
---------------
عند يارا ونادر
نادر:ايه الجمال دا
يارا:ميرسي
نادر:لو كنت اعرف انك هتبقي انهارده حلوه كدا كنت حبستك ومخلتكيش تطلعي
يارا:ليه
نادر:يعنى تطلعي وتمشي وتبقي عيون الشباب كلها عليكي
يارا: عملت ايه في مشكلتك
نادر:لسه بشوف حل
يارا:انت مشكلتك انك مش معاك الجنسيه صح
نادر:اه
يارا:اتجوز واحده من هنا
نادر:اتجوز غيرك
يارا:نادر انا لسه موافقتش علي جوزانا
نادر:شكلي ضغط عليكي انا اسف بعد إذنك
ومشي وسابها
_____________
___________________________________________
عند فارس وناريمان
ناريمان لبست قميص فارس ووقفت قدام المرايا
ناريمان:يالهووى. دا قصير اووى احسن حاجه انام بسرعة واغطي نفسي وقَعَدت علي السرير واتغطت
وفجاءة الباب أتفتح جامد
فارس:ها خلصتي يا عسليه
ناريمان عملت نفسها نايمه
فارس:ناريمان ناريمان
فارس في نفسه : لا يمكن تكون نايمه اكيد بتضحك عليا
شد الغطاء من عليها ورماه علي الارض
فارس:اللهم صلي علي النبي بنصيف واحنا في البيت
ناريمان :احترم نفسك وبعدين ازاى تشد الغطاء كدا
فارس:سيبك بس ايه الحلاووه دي
ناريمان:انت واحد سافل وامشي اطلع برا
فارس:بتشتمنيي يا عسليه بتشتمى جوزك حبيبك
ناريمان:اطلع برا
فارس:اهووو جعفر الي جواكى طلع تاني
ناريمان:انا جعفر
فارس: اه والله حتي جعفر فيه أنوثة عنك
ناريمان: امشي اطلع برا ومش هتدخل هنا تاني
وطلعته برا
ناريمان وقفت قدام المرايا
ناريمان: انا جعفر ماشي
ونكمل الحلقة الجايه
#احببت_مجرما
#بقلمي_ندي_رمضان
........................................
#احببت_مجرما
بقلم ندي رمضان
.............................
نبدا
عند يارا في باريس في شركة نادر
يارا:استاذ نادر عاوزه امضتك علي
نادر بعصبية :اطلعي برا
يارا:ايه
نادر بزعيق : اطلعي انتى برا دلوقت علشان متطلعش عصبيتي عليكي
يارا طلعت وقَعَدت علي مكتبها وفي عنيها دموع
نادر طلع ورآها
نادر:يارا انا أسف
يارا :
نادر:خلاص بقا أسف
يارا:اسف علي ايه حضرتك مديرى و
نادر:بحبك
يارا:لو سمحت انا همشي دلوقت علشان تعبانه شويه
نادر :يارا يارا بوصيلي هنا
يارا:عاوز ايه
نادر:اسف بقا والله كنت متعصب وفيه مشكلة كبيره جايه للشركة
يارا:مشكلة ايه
نادر:انا بقالى هنا ٥ سنين ولسه ماخدتش الجنسيه وهما بيهددونى بالغاء الإقامة لو مسمعتش كلامهم عاوزينى اخالف ضميرى المعنى الي طول عمرى ماشي بيه
يارا:طيب انشاء الله هتتحل
نادر:ها لسه زعلانه
يارا: مش اووى
نادر:طيب انا عازمك علي العشاء
يارا: اووك ممكن امشي دلوقت
نادر: استنى هخلص حاجه واوصلك
---------------------------------------
عند فارس وناريمان
فارس:والله البيت بقا منور وانتي فيه
ناريمان:انا زعلانه منك
فارس:ليه
ناريمان:مقولتليش ليه يارا في خطر من امجد
فارس من جواه: نفسي اقولك الحقيقه بس للأسف عارف انك هتزعلي
ناريمان:فارس رد عليا
فارس:علشان يعني هي اختك
ناريمان:برضوا مش فاهمه
فارس:ماشي يا عسليه بكرا تكبري وتفهمى
ناريمان:علفكره انا كبيره بس انت كلامك مش مفهوم
فارس:اووك خلاص متزعليش
ناريمان:خلاص مش زعلانه
فارس:طب ممكن اطلب منك طلب
ناريمان:ايه دا انت محترم ايه الوش الغريب دا
فارس:انامحدش يتوقعني
ناريمان:طيب انا عاوزه انام
فارس:تعالي
ودخلها اوضه واسعة وألوانها جذابه
ناريمان:واوووووو حلوه اووى
فارس:تعرفي انتى اول ست تدخل البيت دا
ناريمان:ليه معندكش اخوات ولا ما ما
فارس:لا انا ابن وحيد وماما متوفيه من زمان وجبت الشقة دى وحبيت انها تكون بأوضة واحدة علشان كنت عايش لوحدي
ناريمان:طيب احنا دلوقت بقينا اتنين هنقعد ازاي
فارس:انتى مراتى يعنى مش حرام تنامى هنا معايا
ناريمان: متفقناش علي كدا انت هتعتبرنى زي اختك
فارس:اختى
ناريمان:اه
فارس:هو انا متجوزك يا عسليه علشان تقوليلي اختى
ناريمان:بص انت هتنام برا
فارس:وأهون عليكى دا ضهري ينكسر
ناريمان:بص انا هنام هنا علي السرير وانت شوف بقا تنام فين
وراحت قعدت علي السرير
ناريمان: هو انا هنام بلبسي دا
فارس:هنزل بكرا اجبلك لبس
ناريمان :وانهارده
فارس:اختارى اى قميص من بتوعي البسيه انهارده
ناريمان :اووك اطلع بقا برا علشان أغير
فارس:اووك حكم القوى بقا
ناريمان:طب يالا اتفضل
فارس: ماشي
---------------------------------------
عند امجد
امجد: ها عرفت حاجه عن يارا
الشخص:اه سافرت باريس
امجد:اووك احجزلي بكرا اول طياره علي باريس
الشخص: اومرك بس انا بقول تستنى شويه لحد ما نعرف هى فين بالظبط
امجد:انا هنزل بنفسي وأدور عليها في باريس
الشخص:زي ما تحب يا باشا
---------------
عند يارا ونادر
نادر:ايه الجمال دا
يارا:ميرسي
نادر:لو كنت اعرف انك هتبقي انهارده حلوه كدا كنت حبستك ومخلتكيش تطلعي
يارا:ليه
نادر:يعنى تطلعي وتمشي وتبقي عيون الشباب كلها عليكي
يارا: عملت ايه في مشكلتك
نادر:لسه بشوف حل
يارا:انت مشكلتك انك مش معاك الجنسيه صح
نادر:اه
يارا:اتجوز واحده من هنا
نادر:اتجوز غيرك
يارا:نادر انا لسه موافقتش علي جوزانا
نادر:شكلي ضغط عليكي انا اسف بعد إذنك
ومشي وسابها
_____________
___________________________________________
عند فارس وناريمان
ناريمان لبست قميص فارس ووقفت قدام المرايا
ناريمان:يالهووى. دا قصير اووى احسن حاجه انام بسرعة واغطي نفسي وقَعَدت علي السرير واتغطت
وفجاءة الباب أتفتح جامد
فارس:ها خلصتي يا عسليه
ناريمان عملت نفسها نايمه
فارس:ناريمان ناريمان
فارس في نفسه : لا يمكن تكون نايمه اكيد بتضحك عليا
شد الغطاء من عليها ورماه علي الارض
فارس:اللهم صلي علي النبي بنصيف واحنا في البيت
ناريمان :احترم نفسك وبعدين ازاى تشد الغطاء كدا
فارس:سيبك بس ايه الحلاووه دي
ناريمان:انت واحد سافل وامشي اطلع برا
فارس:بتشتمنيي يا عسليه بتشتمى جوزك حبيبك
ناريمان:اطلع برا
فارس:اهووو جعفر الي جواكى طلع تاني
ناريمان:انا جعفر
فارس: اه والله حتي جعفر فيه أنوثة عنك
ناريمان: امشي اطلع برا ومش هتدخل هنا تاني
وطلعته برا
ناريمان وقفت قدام المرايا
ناريمان: انا جعفر ماشي
ونكمل الحلقة الجايه
#احببت_مجرما
#بقلمي_ندي_رمضان
........................................
تعليقات
إرسال تعليق