الحلقة الثامنة من رواية
#احببت_مجرما
بقلم ندي رمضان
.......................................
نبدا
اسامه :دي مفاجاة وخبطت علي باب
حسام:ايه دا مين دول يا اسامه
اسامه:فارس واحمد اكيد هي هكتلك عليهم
فارس:فيه ايه
اسامه:نادلها
ودخلوا وفجاءة ظهرت ناريمان
فارس:ناريمان
ناريمان:فارس انت
فارس:انتى حقيقه ولا بتخيل
ناريمان:لا انا موجوده جمبك ومش همشي تاني
فارس حضانها بقووه
احمد:انا مش فاهم حاجه
اسامه:لما عرفت ان امجد بعت ناس علشان يقتلوا ناريمان خطفتها وكنت عارف ان واحده شكلها في نفس المكان الي هي الانسه كارما الله يرحمها خطيبة المهندس حسام والي انضربت كانت كارما
فار س:الكلام دا بجد
حسام:ءايوا
فارس:طيب ناريمان بتعمل ايه هنا
حسام:كان لازم اخودها معايا علي اساس انها كارما
فارس:انا أسف لو كنت حميت ناريمان كويس مكنتش خطيبتك هتموت
حسام:الله يرحمها انا سكت علشان عاوز حقها وحجيبه يعني هجيبه
فارس:واحنا معاك طبعا
اسامه:المشكلة في يارا يارا هتتاذي
ناريمان:يارا ايه علاقتها
فارس:طيب انا هفهمك يالا نمشي من هنا
احمد:هتوديها فين
فارس:عندى في البيت
اسامه:فكرة حلوه وانت كدا هتامنها
حسام:بس الانسه ناريمان بقت زي اختى ازاي هتعيش مع راجل غريب
احمد:تتجوزوا
ناريمان:ايه
فارس:ماشي
ناريمان :لا طبعا
فارس :لا ليه يا هانم
ناريمان:احنا هنتجوز ازي انا دلوقت ميته قدام الناس
فارس:طيب انا عندى مأذون مش هيبلغ عننا
ناريمان:لا برضوا احنا مينفعش نتجوز ومفيش حد يعرف
فارس:ارتاحي كتب كتاب مؤقت والفرح لما نخلص من كل دا
ناريمان:اووك
فارس:يالا نروح له
كلهم :يالا
------------------
في باريس
نادر:علفكرة انتى جميله اوووى
يارا:ميرسي دا من ذوقك
نادر:بقالى كتير مشوفتش الجمال الشرقي
يارا:هنا البنات اجمل بكتير
نادر:مين الي ضحك عليكي انتي احلا منهم بكتير اووى
يارا :ميرسى
نادر:مش بجمال والله
يارا:طيب. انا هبدا معاك الشغل امته
نادر:دلوقت
يارا:ايه
نادر :طيب بصي تعالي معايا انهارده أعرفك علي الشركة وبكرا ابدائي
يارا: اووك
نادر:انتى نازلة في اوتيل
يارا :اه
نادر:لو معندكيش مانع ممكن تقعدى مع اختي هي قأعدة لوحدها في شقة في نفس العماره
يارا:بس دا كتير اووى
نادر: مش كتير عليكي وممكن اطلب طلب وتوافقي
يارا: اووك
نادر:وعد
يارا:وعد
نادر:تتجوزيني
يارا:ايه
نادر:عارف اننا اول مره نشوف بعض بس انت حبيتك
يارا:دا جنان
نادر:لا لازم توافقي انتى وعدتني
يارا في نفسها : معقوله ربنا بيديني فرصة تانيه
--------------------------------------------------
عند امجد
امجد:ها عرفتوا مكانها
شخص:لا قلبنا مصر عليها ملهاش اثر
امجد : يعني ايه اختفت مثلا
شخص :لا اكيد هي سافرت
امجد:طيب دور في كل الحجوزات لحد ما توصل ليها
شخص:كلمت واحد صحبي هيجبلنا مكانها
امجد:طيب خلص انت الموضوع دا وقولي
شخص : تحت امرك يا باشا
-----------------------------
عند المأذون
فارس:مبروك يا حبيبتي
ناريمان :الله يبارك فيك
فارس: مش يالا بقا علي بيتنا
احمد: الف مبروك يا صاحبي
فارس :الله يبارك فيك
اسامه:مبروك يا فارس
فارس : الله يبارك فيك انت اجدع صاحب شوفته في حياتي
اسامه:قولتلك انت صاحبي وكان لازم اعمل كدا
ناريمان:وشكرا يا أستاذ اسامه علي الي انت عملته
اسامه :لا شكر علي واجب يا حضرت السفيره
ونكمل الحلقة الجايه
#احببت_مجرما
#بقلمي_ندي_رمضان
.............................. ....................
#احببت_مجرما
بقلم ندي رمضان
.......................................
نبدا
اسامه :دي مفاجاة وخبطت علي باب
حسام:ايه دا مين دول يا اسامه
اسامه:فارس واحمد اكيد هي هكتلك عليهم
فارس:فيه ايه
اسامه:نادلها
ودخلوا وفجاءة ظهرت ناريمان
فارس:ناريمان
ناريمان:فارس انت
فارس:انتى حقيقه ولا بتخيل
ناريمان:لا انا موجوده جمبك ومش همشي تاني
فارس حضانها بقووه
احمد:انا مش فاهم حاجه
اسامه:لما عرفت ان امجد بعت ناس علشان يقتلوا ناريمان خطفتها وكنت عارف ان واحده شكلها في نفس المكان الي هي الانسه كارما الله يرحمها خطيبة المهندس حسام والي انضربت كانت كارما
فار س:الكلام دا بجد
حسام:ءايوا
فارس:طيب ناريمان بتعمل ايه هنا
حسام:كان لازم اخودها معايا علي اساس انها كارما
فارس:انا أسف لو كنت حميت ناريمان كويس مكنتش خطيبتك هتموت
حسام:الله يرحمها انا سكت علشان عاوز حقها وحجيبه يعني هجيبه
فارس:واحنا معاك طبعا
اسامه:المشكلة في يارا يارا هتتاذي
ناريمان:يارا ايه علاقتها
فارس:طيب انا هفهمك يالا نمشي من هنا
احمد:هتوديها فين
فارس:عندى في البيت
اسامه:فكرة حلوه وانت كدا هتامنها
حسام:بس الانسه ناريمان بقت زي اختى ازاي هتعيش مع راجل غريب
احمد:تتجوزوا
ناريمان:ايه
فارس:ماشي
ناريمان :لا طبعا
فارس :لا ليه يا هانم
ناريمان:احنا هنتجوز ازي انا دلوقت ميته قدام الناس
فارس:طيب انا عندى مأذون مش هيبلغ عننا
ناريمان:لا برضوا احنا مينفعش نتجوز ومفيش حد يعرف
فارس:ارتاحي كتب كتاب مؤقت والفرح لما نخلص من كل دا
ناريمان:اووك
فارس:يالا نروح له
كلهم :يالا
------------------
في باريس
نادر:علفكرة انتى جميله اوووى
يارا:ميرسي دا من ذوقك
نادر:بقالى كتير مشوفتش الجمال الشرقي
يارا:هنا البنات اجمل بكتير
نادر:مين الي ضحك عليكي انتي احلا منهم بكتير اووى
يارا :ميرسى
نادر:مش بجمال والله
يارا:طيب. انا هبدا معاك الشغل امته
نادر:دلوقت
يارا:ايه
نادر :طيب بصي تعالي معايا انهارده أعرفك علي الشركة وبكرا ابدائي
يارا: اووك
نادر:انتى نازلة في اوتيل
يارا :اه
نادر:لو معندكيش مانع ممكن تقعدى مع اختي هي قأعدة لوحدها في شقة في نفس العماره
يارا:بس دا كتير اووى
نادر: مش كتير عليكي وممكن اطلب طلب وتوافقي
يارا: اووك
نادر:وعد
يارا:وعد
نادر:تتجوزيني
يارا:ايه
نادر:عارف اننا اول مره نشوف بعض بس انت حبيتك
يارا:دا جنان
نادر:لا لازم توافقي انتى وعدتني
يارا في نفسها : معقوله ربنا بيديني فرصة تانيه
--------------------------------------------------
عند امجد
امجد:ها عرفتوا مكانها
شخص:لا قلبنا مصر عليها ملهاش اثر
امجد : يعني ايه اختفت مثلا
شخص :لا اكيد هي سافرت
امجد:طيب دور في كل الحجوزات لحد ما توصل ليها
شخص:كلمت واحد صحبي هيجبلنا مكانها
امجد:طيب خلص انت الموضوع دا وقولي
شخص : تحت امرك يا باشا
-----------------------------
عند المأذون
فارس:مبروك يا حبيبتي
ناريمان :الله يبارك فيك
فارس: مش يالا بقا علي بيتنا
احمد: الف مبروك يا صاحبي
فارس :الله يبارك فيك
اسامه:مبروك يا فارس
فارس : الله يبارك فيك انت اجدع صاحب شوفته في حياتي
اسامه:قولتلك انت صاحبي وكان لازم اعمل كدا
ناريمان:وشكرا يا أستاذ اسامه علي الي انت عملته
اسامه :لا شكر علي واجب يا حضرت السفيره
ونكمل الحلقة الجايه
#احببت_مجرما
#بقلمي_ندي_رمضان
.............................. ....................
تعليقات
إرسال تعليق