الحلقة الخامسة من رواية
#احببت_مجرما
بقلم ندي رمضان
....................
نبدا

وقفنا لما يارا كانت مختفيه
ناريمان:دي غابت اوى يا ترى هي فين
فارس:متقلقيش زمانها جايه

وبعدها بشويه وصلت يارا

يارا:انا جيت
ناريمان:كنتي فين كل دا
يارا:كنت عند صحبتي
ناريمان:صحبتك مين انشاء الله
يارا:تولين ماانت عارفاها
ناريمان:هاتي موبايلك
يارا:ليه
ناريمان:بقولك هاتيه
يارا:اتفضلي
ناريمان:اطلبي رقم تولين
يارا:حاضر
ناريمان:ايوا يا تولين انا ناريمان
تولين:اه ازيك يا نيروو عامله ايه
ناريمان:انا تمام بقولك هي يارا جاتلك انهارده
تولين:اه هي لسه سايباني احنا مع بعض من الصبح
ناريمان:اوك يا تولين سلام
تولين:سلام
يارا:ها طلعت كدابه
ناريمان:خلاص انا اسفه بس كنت خايفه عليكي
يارا:طيب ليه لتدخلي في حياتي انا عمرى ما ادخلت في حياتك
ناريمان:خلاص بقي معلش متزعليش
يارا:اوك بس ايه دا انتي متعوره
ناريمان:اه دي حاجه بسيطه
يارا:بسيطة ايه انتي روحتي لدكتور اخدك دلوقت ونروح
فارس:مفيش لزوم سيادتك انا ودينها مستشفي
يارا:ميرسي اوى ليك
فارس:دا واجبي يا فندم
ناريمان :طيب يا حبيبتي اطلعي اوضتك
يارا:اوك
ناريمان:تصدق معرفتش
فارس:ليه بس يا عسيلتي
ناريمان :علشان كنت بتتعامل مع يارا باحترام
فارس:هو انا مقولتلكيش
ناريمان:لا مقولتليش
فارس:انا ساعات بعمل فيها محترم
ناريمان:طيب انت يا الي عامل محترم مش هتمشي بقا
فارس:لا يا عسليه
ناريمان:انت مستفز ليه
فارس:انا مش مستفز انتي الي عاوزه قطم رقبتك
ناريمان :احترم نفسك شويه علفكره انت بتحرسني
فارس:خلاص يا عسليه همشي بس لما اشرب قهوه
ناريمان:حاضر هخلي الداده تعملها
فارس:لا من ايديك انتي
ناريمان:انتي ناسي انا مين
فارس:نعم يا حضرت السفيره ولا اقولك ناريمان هانم يا عسليه
ناريمان:لا تحترم نفسك
فارس:طب يالا اعمليلي القهوة
ناريمان:اوووف
وناريمان دخلت تعمله القهوه
 وحطت عليها ملح وشطه
ناريمان:بالسم الهاري
فارس:شكرا  يا عسليه
وشرب اول بق منها
فارس:الله يخربيتك دي قهوه دي
ناريمان:دا الي عندي
فارس:طيب بالله مش سايبك غير لما اغرقك مياه عقاب عليكي
ناريمان:طلعت تجرى : ابقي قابلني وجريت علي اوضتها وقفلت علي نفسها ولقت فارس بيرن عليها
فارس:مفكرة نفسك هتهربي مني
ناريمان:انا اعمل الي عاوزاه وعلفكرة انت ضيف هنا وضيف رخم ومستفز
فارس:عارف عارف ميرسي ليكي بس مبحبش اتكلم عن نفسي كتير
ناريمان :غووور بقا قرفتيني
فارس:مقبوله منك يا عسليه
ناريمان :سلام
فارس:سلام
............................................

في مكان اخر

امجد:عاوزين نركز في خطة جديده
الشخص:يا امجد باشا انا عرفت ان بكرا بتروح دار أيتام وبتبقي لوحدها من غير حراسه
امجد:فرصتنا
الشخص:نعمل ايه
امجد:ضرب نار علطول
الشخص: اوك علي بكرا هتسمع خبرها
امجد:مش عاوز ولا غلطه دي عمليه لحد من حبايبي
الشخص:متقلقش بكرا هترتاح انت وحبايبك
امجد:خود بالك فارس ذكي جدا
الشخص:متخفش
امجد:اوك

...........................................::..........................

تاني يوم الصبح
ناريمان خرجت من اوضتها وهي خايفه من تهديد فارس
ناريمان:احمد احمد تعالي
احمد :ايوا يا ناريمان هانم
ناريمان:فين فارس
 احمد : فارس مش هنا مشي من الصبح
ناريمان بارتياح:اوك انا هخرج برا الجنينه اتمشي شويه
احمد:ماشي يا فندم اول ما يوصل. هبلغ حضرتك
ناريمان:اوك
وناريمان راحت تتمشي وهي ماشيه جمب البسين حد  كان في البسين وشد رجليها وقعت فيه
ناريمان:آآآآآآآه يا غبي ازاي تعمل كدا
فارس:وعد الحر دين عليه
ناريمان:انت بوظتلي لبسي
فارس:يعني بقالي نص ساعه قاعد مستنيكي في المايه والدنيا سقعه والآخر تقولي لبسي
ناريمان:تستاهل طلعني من هنا
فارس:حاضر يا عسليه هطلع وأطلعك
وطلعها من البسين
ناريمان:يا غبي يا زباله يا جزمه يالي مش بتفهم يا مستفز يا مغرور يا حمار يا اااااا
فارس زقها في البسين تاني
ناريمان:يا حيوان
فارس:بس ايه  البوتجاز الي فتح في وشي دا
ناريمان:أنت فاكرني كيوت داانا
فارس:بس اكتمي
ناريمان:طلعني يا حيوان
فارس:انا حيوان طيب مش هطلعك
ناريمان:انت نسيت نفسك
فارس:لا لسه يا عسليه
ناريمان:طلعني
فارس:تصدقي  صعبتي عليا هاتي ايدك
ناريمان شدت أيده ووقعته جمبها
فارس:الله علي الحلاوة انا وناريمان هانم في نفس البسين
ناريمان طلعت
ناريمان:خليك انت بقا هنا انا ماشيه
ودخلت
يارا:ايه مال لبسك ايه الي حصل
ناريمان:وقعت في البسين
يارا:ايه دا وفارس كمان في البسين وقعتي برضوا
ناريمان:بت احترمي نفسك والله هو الي وقعني
يارا بضحك :ماشي هحاول اقنع نفسي انك وقعتي
ناريمان:يووووا هو كلكوا مستفزين كدا
يارا:طيب ياختي روحي غيري لبسك وانا هستناكي علي الفطار
ناريمان:اوك
الداده:ايه دا ايه الي غرق الارض مايه كدا
يارا وهي بتضحك:معلش أصل نروم وقعت في البسين
ناريمان:انا طالعه علشان مموتكيش

.......................................

وفي مكان اخر
بنت جميله ليها نفس شكل ناريمان  اسمها كارما مغرورة ليها نفس ملامح ناريمان بس هي قمحيه وناريمان بيضه وبتحط مكياج كتير علشان تبان حلوه

كارما:انت يا زفت انت مش قولتلك متتاخرش
حسام:ايه بس يا كوكي مكنوش ٣ دقايق
حسام خطيب كارما
كارما:يالا بقي نمشي انا عاوزه اروح النادي
حسام:اوك
كارما:فيه واحده شافتني انهارده قالتلي حضرتك السفيره ناريمان
حسام:اه لما شوفتها حسيت بالشبه الي بينكوا
كارما:بس اكيد انا احلا ولا ايه
حسام:الحقيقه هي احلا
كارما:ماشي طيب مش خارجه معاك
وطلعت
حسام:يا بنت المجنونه

في فيلا ناريمان
ناريمان:انهارده مش هينفع تيجي معايا انت والحراسة
فارس:ليه
ناريمان:هروح دار الأيتام
فارس:وليه منجيش يا عسليه
ناريمان:علشان شكلكوا  كدا هيخوف الأطفال ومعاكوا أسلحة
فارس: خلاص هاجي معاكي
ناريمان:قولتلك مش هينفع
فارس:هاجي معاكي ومن غير سلاح
ناريمان:اوك
فارس :يالا نمشي
ناريمان:هحضر نفسي واجي
فارس:مستنيكي يا عسليه

...........................................

حسام كلم كارما في التليفون
حسام:ايه الي طلعك
كارما : لو مش عاجباك روح لناريمان
حسام:ليه بس هيبقي معايا القمر واروح
كارما:انا زعلانه منك
حسام:ايه رائيك اخدك دار الأيتام هتنبسطي اوووى
كارما:اوك هنزل دلوقت
حسام:ماشي مستنيك

وفي نفس الوقت الي كارما وحسام وصلوا فيه  وصلوا فارس وناريمان
الشخص: امجد باشا ناريمان ومعاها واحد وصلوا هنا
امجد:اضربها بسرعه
الشخص دا ضرب نار
فارس : ناريمان.  
والحلقة خلصت ونكمل في الحلقة الجايه
#احببت_مجرما
#بقلمى_ندي_رمضان

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

الحلقة الاولي من روايه #احببت_مجرما بقلم ندي رمضان