الحلقه الرابعة عشر  من روايه
#احببت_مجرما
بقلم ندي رمضان
وقفنا لما حد دخل الاوضه في المستشفي عند يارا ونادر
يارا :امجد
امجد: ايوا امجد الي ضحكتي عليه
يارا :امجد متتهورش انا
امجد  :انتي زباله
يارا : امجد انت هتعمل ايه
وفجاءه دخل احمد واسامه وحسام
احمد : انت هتعمل ايه يا مجنون
اسامه :امجد
امجد:ايه فاكرني عبيط وعرفش انك معاهم  وكان لازم اغفلك واقولك اني هقتلها بكرا بس خير كلكوا اتجمعتوا علشان تموتوا
نادر :يارا اطلبي الامن
امجد: مش هتلحق
حسام:اعقل ونزل السلاح
وفجاءه خرجت طلقه من المسدس
لما اسامه شاف امجد هيضغط علي المسدس جري وخاد الطلقه بدل يارا
احمد : اسامه رد عليا
حسام :اطلبوا الاسعاف بسرعه
اسامه : لا خلاص مفيش وقت انا هموت
احمد :متقولش كدا انت هتعيش يا صاحبي
اسامه:خلاص الوقت فات ادعيلي ربنا يسامحني علي الي عملته وقول لفارس اني مش انا الي اخون صاحبي اشهد ان لا اله الا الله واشهد ان محمدا عبده ورسوله

----------------------------------------------

عند فارس وناريمان
ناريمان كانت زعلانه من فارس علشان ضربها بالقلم
فارس :حبيبتي
ناريمان :
فارس : يا عسليه
ناريمان :
فارس : رد ابت
ناريمان : عاوز ايه
فارس :   عاوزك
ناريمان : لو سمحت ملكش دعوه بيا
فارس : اصلحك ازاي بس
ناريمان : مش عاوزه منك حاجه وامشي بقا من هنا
فارس :مش همشي يا روما
ناريمان : وايه روما دي كمان
فارس : اسم جيه في دماغي
ناريمان :  يا بلدي يا بيئه
فارس : خلاص هرتقي تحبي اقولك ياام العيال ولا عسليه
ناريمان : لا زفته عاوز ايه بقا
فارس :هنعمل ايه
ناريمان : في ايه
فارس : في نبيله
ناريمان : معرفش
فارس : مفيش غير الحل الي قولتله
ناريمان : اه ماهو عاجبك
فارس : ناريمان اخرصي
وفجاءه جرس الباب
فارس :خليكي هنا في الاوضه متطلعيش
وفارس فتح ولقي نبيله
اول ما شفها كان هيتعصب عليها بس افتكر الخطه
نبيله :انا عملت  اتشوكلت كيك وقولت لازم تدوقها
فارس : اكيد حلوه من قبل ما اشوفها
نبيله : ميرسي
فارس: ميرسي ايه بس انا مش بجامل طبيعي الجمال دا مش هيعمل حاجه وحشه
نبيله : لو عجبتك هعملك زيها  يا بيبي
فارس :طب اتفضلي
نبيله : لا مينفعش باي
فارس : باي
واخد الكيك ودخل
ناريمان بتريقه : لو عجبتك هعملك زيها يا بيبي
فارس : 😂😂😂😂
فارس :شوفتي نبيله عملتلي ايه
ناريمان : بالسم الهاري
فارس :  يارب انتي
ناريمان : انت مستفر
فارس:. حبيبتي والله مش محتاج مجامله
ناريمان : انت غبي ولا حيوان
فارس : اهو جعفر دا بيطلع في الاوقات الغلط
ناريمان : انا جعفر طب انا رايحه انام يا ناني
فارس مسك ايديها جامد
فارس:مش معني اني بسكتلك انتي تتخطي حدودك
ناريمان: سيب ايدي
فارس:مش سايب زفت  قوليلي بقا انتي معاك اليومين دول
ناريمان: لو سمحت سبني امشي
فارس : لا قولي
ناريمان : زهقت منك ومن حياتي دي
فارس : بكرا ترج ةعي لحياتك العاديه
ناريمان:اه واطلق منك وارتاح
فارس :تطلقي
ناريمان: اه اومال هفضل علي ذمتك ليه
فارس : ليه لا ولا اي حاجه انا الي واحد حلمت حلم كبير انا داخل انام
ناريمان : استني هنا زعلت ليه
فارس : غوري بقا من وشي زهقتيني
ناريمان :انت الخسران

---------------------------------------------------------------

في الطب الشرعي
النتيجه طلعت ان البنت الي ادفنت هي ناريمان. طبعا بعد اتفاق ايمن مع الدكتور

--------------------------------

عند نبيله وليلي
ليلي: استريحتي اهو طلعت هي ناريمان واناي بيتهيقلك
نبيله : اه اتاكدت اني بتخيل بقولك  فارس  بقا يعاملني حلو اووي
ليلي : اخيرا
نبيله : البركه في طبخي
ليلي : طب ودا ناوي علي جواز
نبيله : لسه لما نقرب اكتر
ليلي : ماشي اديني صابره معاكي

-----------------------------
عوده الي باريس
نادر طلع من المستشفي  وعملوا عزا لاسامه  وامجد هرب علي دبي
عند يارا ونادر
يارا : عارفه انك مش طايقني
نادر:هننزل مصر
يارا :ليه
نادر : علشان هناك اءمن  مكان
يارا : اوك
نادر: طيب خلاص
يارا: وعلاقتنا
نادر : مفيش حاجه بينا
يارا :دا اخر كلام
نادر : اه
يارا : ماشي

-----------------------------------------

عند فارس في مصر
موبايل فارس رن
واحمد حكاله كل الي حصل
فارس :انت بتتكلم جد
احمد: اه
فارس : الله يرحمه
احمد : وانت ايه اخبارك
فارس  : زفت
احمد : ليه انزل اتمشي
فارس :اروح فين
احمد : انزل  السوبر ماركت اشتري الي ناقص
في البيت
فارس : حاضر سلام

-----------------
في السوبر ماركت
فارس اشتري حاجات كتير للبيت
وبعدين
نبيله :فارس
فارس:نبيله ايه ااي جابك هنا
نبيله : كنت بجيب حاجات
فارس : طيب يالا نمشي
وهما بيتمشوا
نبيله : هو ممكن منروحش
فارس:نروح فين
نبيله :السينما
فارس : اوك

-----------------------------------------------
عند ناريمان
كانت قلقانه اووي علي فارس علشان اتاخر وراحت وقفت في البلكونه
لقت واحد واقف جمبها
ااشاب : اهلا  انتي ساكنه جديده
ناريمان: اه
الشاب :ممكن نتعرف
ناريمان: أوك
الشاب : انا مازن مهندس الكتروني
ناريمان : وانا ناريمان سفي وسكتت
الشاب : وايه
ناريمان :لا ولا حاجه
الشاب : تعرفي انك جميله اووي
ناريمان : ميرسي
وفضلوا واقفين ولما نريمان شافت فارس وهو جاي مع نبيله ضحكت جامد وهزرت مع مازن
فارس شافهم واتعصب

وطلع لهم
فارس : ناريمان
ناريمان : نعم
فارس : ايه الي موقفك برا وبالمنظر دا
ناريمان : عادي زهقت من القاعده لوحدي
فارس : تقومي تطلعي كدا وبلبسك دا
ناريمان : انا حره
فارس : لا مش حره حضرتك مراتي
ناريمان: متقولش مراتي دي انا مش مراتك
فارس : طيب اخر الكلام لو شوفتك بتكلمي الشاب دا تاني او طالعه بمنظرك دا مش هتشوفي نور الشمس  تاني
 ناريمان : ومالك متعصب ليه كدا ماانت كمان جاي مع واحده
فارس: انا مش هرد عليكي
ناريمان: دي حاجه تقرف
فارس: انتي الي بقيتي مش زي الاول
ناريمان: لاني فكرت ازاي سيده اعمال زي وسفيره كمان ومش قادره تعرق الناس ان هي عايشه ولا قادره تعمل اي وبعيش دلوقت هنا معاك من غصبن عني
فارس: لا بصراحه حلو التمثيل دا تاخدي الاوسكر
ناريمان : انت معندكش دم
فارس : لا بعته وحطيت ميه
ناريمان : انت انسان مستفز
فارس: وانتي عسلية
ناريمان: امشي من قدامي دلوقت بدل ماارتكب جنايه
فارس: روحي نامي الهي ما تصحي وارتاح منك
ناريمان بغيظ : يارب انت

ونكمل الحلقه الجايه
#بقلمي_ندي_رمضان

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

الحلقة الاولي من روايه #احببت_مجرما بقلم ندي رمضان